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Princess Cruises lancia il programma Welcome Home

Princess Cruises lancia il programma Welcome Home

La nuova iniziativa di sensibilizzazione assiste gli ospiti con le esigenze post-crociera più comuni e la prenotazione di crociere future

 SANTA CLARITA, California (21 febbraio 2023) – Princess Cruises ha annunciato di aver lanciato una nuova iniziativa di sensibilizzazione per assistere direttamente gli ospiti dopo la crociera.

Il team di Go Princess-Welcome Home assiste gli ospiti con alcune delle richieste più comuni dopo un viaggio, come ottenere copie di fogli, chiarire spese, risolvere problemi riscontrati a bordo e prenotare future crociere. In precedenza, l’unico modo in cui gli ospiti potevano ottenere assistenza dopo la vacanza era esprimere le proprie esigenze o preoccupazioni tramite e-mail.

Ora un team specializzato di navigatori Go Princess è a portata di telefono (1-800-PRINCESS opzione 5) per aiutare con le esigenze post-crociera degli ospiti.

Inoltre, agli ospiti che hanno depositato un deposito per una futura crociera durante il viaggio verrà offerta assistenza nella pianificazione del prossimo viaggio o nella prenotazione di un pacchetto Princess Future Cruise.



Princess Cruises Launches Welcome Home Program

New Outreach Initiative Assists Guests With Most Common Post-Cruise Needs and Booking Future Cruises

SANTA CLARITA, Calif. (February 21, 2023) – Princess Cruises today announced it has launched a new outreach initiative to directly assist guests following their cruise.

The Go Princess-Welcome Home team assists guests with some of the most common requests following a voyage, like obtaining copies of folios, clarifying charges, addressing issues experienced on board and booking future cruises. Previously the only way guests could get assistance following their vacation was by expressing their needs or concerns via email. 

Now a specialized team of Go Princess navigators is just a phone call away (1-800-PRINCESS option 5) to help with guests’ post-cruise needs.

With the new “Welcome Home” program, which supplements the company’s existing online survey method, guests will receive a call within seven to 14 days following their cruise to provide them the opportunity to share their feedback about their recent experience. 

In addition, guests who placed a future cruise deposit during their voyage will be offered assistance in planning their next voyage or reserving a Princess Future Cruise Package.